Sonera toimittaa Pieksämäen seutukunnan hankintarenkaalle puheliikenteen palvelut

Pieksämäen seutukunnan hankintarengas ja TeliaSonera Finland Oyj ovat allekirjoittaneet sopimuksen puheviestintäpalveluiden toimittamiseksi. Sopimuksen mukaan Sonera toimittaa Pieksämäen kaupungille, Pieksänmaan kunnalle, Pieksämäen seudun terveydenhuollon kuntayhtymälle, Keski-Savon oppimiskeskuksen kuntayhtymälle ja Vaalijalan kuntayhtymälle kiinteät ja langattomat puheviestintäpalvelut.

Pieksämäen seutukunnan hankintarenkaaseen kuuluvat kuntayhteisöt saavat käyttöönsä puheviestinnän viimeisintä tekniikkaa olevat ratkaisut, joita voidaan joustavasti kehittää uudistuviin tarpeisiin. Soneran tarjoama palvelukokonaisuus yhdistää kiinteän ja matkapuhelinverkon kokonaisuudeksi, joka ohjaa helposti ja edullisesti puhelut kiinteästä verkosta kännykkään ja päinvastoin. Palvelu mahdollistaa yrityksen matkapuhelimien liittämisen vaihteen alanumeroiksi, jolloin yrityksen työntekijöiden tavoitettavuus paranee ja soittaminen yksinkertaistuu. Sonera toimittaa Pieksämäen seudun hankintarenkaan kuntayhteisöille yhteensä 700 matkapuhelinliittymää. Soneran matkapuhelinverkon erinomainen kuuluvuus varmistaa kaupungin, kunnan ja terveydenhuollon virkamiesten hyvän tavoitettavuuden. "Pieksämäen seudun valinta päätyi Soneraan ensisijaisesti hinnan vuoksi, mutta me uskomme Pieksämäen seudulla, että Sonera pystyy nyt tehtävien toiminnallisten ratkaisujen lisäksi parantamaan seudun toimijoiden toimintaedellytyksiä myös tulevaisuudessa kehittämällä entisestään käytössämme olevia puheviestintäpalveluja." toteaa Pieksämäen kaupunginjohtaja Tapio Turunen. ”Kunnat ja niiden yhteisöt ovat Soneralle erittäin tärkeä asiakasryhmä. Tämä kaikki puheviestintäpalvelut kattava sopimus osoittaa, että panostuksemme kunta-asiakkaiden toiminnan ymmärtämiseen ja palvelujen kehittämiseen on ollut oikean suuntainen” kertoo TeliaSonera Finlandin Itä-Suomen aluejohtaja Jorma Maaninka. ”Sopimus antaa hyvän pohjan puheviestintäratkaisujen edelleen kehittämiseen.” Lisätietoja: Pieksämäen kaupunki, kaupunginjohtaja Tapio Turunen, puh. 015 788 2111 sähköposti: etunimi.sukunimi@pieksamaki.fi TeliaSonera Finland Oyj, aluejohtaja Jorma Maaninka, puh. 040 3022429 sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com