Soneralle ISO 9001 -laatusertifikaatti

TeliaSoneran Integrated Enterprise Services -liiketoimintayksikölle Suomessa on myönnetty hallintapalveluiden SFS-EN ISO 9001:2000 -sertifikaatti. Sertifikaatin on myöntänyt Inspecta Sertifiointi Oy ja se varmentaa, että organisaation laatujärjestelmä täyttää hallintapalveluille asetetun standardin vaatimukset.

Sertifioidut hallintapalvelut sisältävät tietoliikenneverkot, työasemat ja palvelimet sekä näiden tuotekehityksen, myynnin, toimituksen, palveluhallinnan ja laskutuksen Suomessa.

TeliaSoneran vahvuus yritysmarkkinassa on erityisesti viestintään painottuvissa tietoteknisissä ratkaisuissa. ”Asiakkaan kokema laatu on toimintamme keskeisin mittari. Jotta yritykset saisivat parhaan vastineen hallintapalveluihin sijoittamilleen rahoille, on tärkeää, että palvelut ovat integroitavissa ja että niitä kehitetään ja ylläpidetään laadukkaasti ja kustannustehokkaasti”, sanoo yritysliiketoiminnan laadusta vastaava johtaja Kurt Engelvuori.

Sertifikaatti on toistaiseksi voimassa, edellyttäen, että organisaation laatujärjestelmä täyttää jatkuvasti edellä mainitun standardin ja yleisen ohjeen ABC 200 -vaatimukset. Sertifikaatin voimassaolon voi tarkistaa osoitteesta www.sertifiointi.fi.

TeliaSonera tarjoaa yritysasiakkaille verkottuneita tietotekniikkapalveluita, puhe- ja dataratkaisuja, järjestelmäintegraatiota ja yhdentyviä palveluja sekä pitkälle vakioituja ratkaisuja pienille ja keskisuurille yrityksille. Esimerkkejä palveluista ovat lähiverkkojen hallinta, palvelimet, työasemat, liikkuvuus- ja turvallisuusratkaisut sekä horisontaaliset perusratkaisut, kuten sähköposti- ja kalenteripalvelut. Liiketoiminta-alue tarjoaa päästä-päähän-hallintaratkaisuja palvelutakuulla.

_____________________________________________
Lisätietoja lehdistölle antaa: