Soneralta runsaasti varusteltu 3G-miniläppäri

Sonera laajentaa kannettavien tietokoneiden valikoimaa surffausvalmiilla 3G-miniläppärillä ja tehokkaalla täysmittaisella 3G-kannettavalla.

Sonera tarjoaa asiakkailleen monipuolisesti varustellun, kevyen ja Windows-käyttöjärjestelmällä varustetun miniläppärin ja täysmittaisen, työkäyttöön sopivan kannettavan edullisella kuukausimaksulla.

Molemmissa uusissa kannettavissa on valmiiksi SIM-korttipaikka, joten sillä voi surffata ilman ulkoista modeemia tai tikkua. Laitteet toimivat 2G- ja 3G-verkossa, ja niissä on myös wlan-modeemi sisäänrakennettuna. Acerin Miniläppäri 3G soveltuu erityisesti opiskelijoille, yrityskäyttäjille PDA-laitteen korvikkeeksi tai perheille kakkoskoneeksi. FujitsuSiemensin täysmittainen 3G-läppäri soveltuu liikkuvaan työkäyttöön ja perheen ykköskoneeksi.

Miniläppäri 3G:n pakettihinta ½ Mbit/s liikkuvan laajakaistan kanssa on 29,99 euroa/kk 24 kk sopimuksella. Miniläppäri tulee tarjolle myös Tele Finlandin asiakkaille. FujitsuSiemensin kannettavalla vastaava kuukausihinta on 39,99 euroa. Laitteet voi hankkia myös 12 kuukauden sopimuksella.

”Läppärit on luotu liikkumaan, joten täydennämme kannettavien mallistoamme asiakkaittemme tarpeita silmälläpitäen valituilla 3G-laitteilla. Kun kannettavassa on valmis laajakaistayhteys, ei surffaaminen voi juuri helpommaksi muuttua,” sanoo myyntijohtaja Juha Koivuniemi TeliaSoneran mobiilipalveluista.

Alle kilon painoinen Acer Aspire One 3G –miniläppäri on varustettu yhden gigatavun keskusmuistilla ja 160 Gt kovalevyllä. Mukana on myös 6-in-1 muistikortinlukija ja Crystal Eye –kamera. Käyttöjärjestelmä on Windows XP. FujitsuSiemens Esprimo Mobile V55555:ssä on 2 Gt:n keskusmuisti ja 250 Gt:n kiintolevy. Käyttöjärjestelmä on Windows Vista. Sonera myöntää molemmille laitteille koko sopimuskauden mittaisen takuun.

Soneran integroituja 3G-kannettavia myyvät mm. Soneran asiakaspalvelu ja verkkokauppa, Sonera Pisteet ja muut Soneran valtuuttamat jälleenmyyjät.

Avainsanat: