Soneralta uuden sukupolven sähköpostin tietoturvapalvelu yrityksille

Uusi Sonera Clean Mail –palvelu tarjoaa kaikenkokoisille yrityksille edistyksellistä ja yrityksen tarpeisiin sopivaa sähköpostien tietoturvaa, joka suojaa viruksilta ja roskaposteilta. Palvelu voidaan liittää yritysten sähköpostipalveluihin eikä se edellytä laiteinvestointeja, vaan Sonera hoitaa ylläpidon ja päivitykset.

”Tietotekniikan lieveilmiöt, virukset ja roskapostit kuluttavat työaikaa ja haittaavat liiketoimintaa. Sähköposti on yksi liiketoiminnan keskeisimmistä viestintäsovelluksista, jonka halutaan toimivan laadukkaasti. Siksi sen tietoturva koetaan erityisen tärkeäksi. Sonera Clean Mail tarjoaa tämän hetken edistyksellisimmät ominaisuudet sähköpostin turvallisuuden lisäämiseksi”, toteaa johtaja Markku D. Järvinen TeliaSoneran Suomen laajakaistapalveluista.

Aikaisemmin yrityksen sähköpostin tietoturva koostui useista erillisistä ratkaisuista. Nyt Sonera Clean Mail tarjoaa yhtenä pakettina virustorjunnan, monipuolisen roskapostin suodatuksen, helppokäyttöisen sähköpostiviestien salauksen ja käyttäjäkohtaisten säännöstöjen hallittavuuden.

Clean Mail karsii saapuvista viesteistä roskapostit ja haittaohjelmat. Palvelussa hyödynnetään monitasoisia tarkistuksia uusimpia teknologioita hyödyntäen.

Yritys voi valita Clean Mail –palvelun joko Base- tai Premium –tasoisena. Premium-taso mahdollistaa palvelun muokattavuuden. Viestit virustarkistetaan kahdella eri sovelluksella ja epäilyttäväksi luokitellut roskapostit säilytetään karanteenissa käyttäjän omaa hallinnointia varten.

Lisäominaisuuksina yritys voi valita raportoinnin, lähtevän postin tarkistuksen, käyttäjätunnistuksen, aikuisviihdekuvien poiston sekä yrityskohtaiset estomääritykset.

Clean Mail korvaa Sonera Spam Filtering– ja Antivirus Lite –palvelut, joita käyttävien asiakkaiden siirrot uuteen alustaan aloitetaan kevään aikana. Palvelu voidaan liittää Soneran tarjoamiin Hosted Mail- ja Business Mail –sähköpostipalveluihin.

_____________________________________________
Lisätietoja lehdistölle antaa: Tuotepäällikkö Tommi Vänninen, puh. 0400 291050, sähköposti etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Avainsanat: