Soneralta uusi vaihtoehto iPhonen hinnoitteluun

Sonera ottaa iPhonen hinnoitteluun mukaan Minun Sonera –vaihtoehdon. Jatkossa laitteen voi hankkia yhden euron käteishinnalla ja maksaa kuukausittain valitsemansa puhepaketin mukaisesta käytöstä. Rinnalla säilyvät edelleen iPhonen omat paketit Small, Medium ja Large sekä mahdollisuus maksaa laite kokonaan ostohetkellä.

iPhonen hinnoitteluun otetaan mukaan Minun Sonera -hinnoittelumalli. Sekä 8GB että 16GB laitteet voi hankkia jatkossa 1 euron käteismaksulla ja maksaa kuukausittain puhepaketin mukaista kk-maksua. Liittymään voi valita itselleen sopivan puhepaketin yhdestätoista vaihtoehdosta aina 4000 minuuttiin asti, puhelut saa myös minuuttihinnalla. Data- ja internetkäyttöä varten asiakkaan kannattaa lisäksi valita liittymään oman käytön mukainen datapaketti.

”Minun Sonera –mallissa asiakas voi räätälöidä liittymän omien tarpeiden mukaiseksi. Tuomalla tämän vaihtoehdon myös iPhone –asiakkaidemme saataville parannamme palveluamme ja laajennamme samalla markkinoiden kattavinta liittymätarjontaamme entisestään”, toteaa Soneran mobiilipalvelujen kaupallinen johtaja Pasi Mehtonen.

Uuden hinnoittelumallin rinnalla säilyy edelleen mahdollisuus käteismaksuun, tällöin iPhonen hinta on 429 euroa/8GB:n laite ja 519 euroa/16GB:n laite. Myös iPhonen omat Small, Medium ja Large –paketit ovat edelleen saatavilla. iPhonen sopimuskausi on aina 24 kk.

Puhepakettien hinnat

2000: 91,90 €
3000: 121,90 €
4000: 151,90 €

Puhelukohtaisessa hinnoittelussa puhelun hinta 0,079€ + 0,049€ aloitusmaksu. Puheluiden veloitus kokonaisina minuutteina.

Muut palvelut ja sisällöt hinnaston mukaan.

Lisätietoja:

Kaupallinen johtaja Pasi Mehtonen, TeliaSonera Finland Oyj, Mobility Services