Soneran palveluvalikoima kattavasti DataInfon ja Sonera Pisteen asiakkaille

Soneran ketjut tarjoavat Suomen kattavimman tietotekniikka- ja viestintäpalveluiden toimipisteverkoston.

Soneran asiakkaat saavat entistä kattavamman ja tarjonnaltaan laajemman palveluverkoston ja osaamisen käyttöönsä Suomessa, kun TeliaSoneran omistamat yhtiöt DataInfo Oy ja Sonera Piste Oy tiivistävät yhteistyötään palvelutarjonnassa.

Yhteistyön myötä koko TeliaSoneran ja konsernin tytäryhtiöiden palveluvalikoima on saatavilla valtakunnanlaajuisesti sekä yritys- että kuluttaja-asiakkaille.

”Tässä yhteistyömallissa yhdistyvät laaja maantieteellinen toimipisteverkosto ja hyvin toisiaan tukevat palvelut ja kattava osaaminen. Vastaavaa kokonaisuutta ei ole kenelläkään toisella suomalaisella toimijalla tarjota - ei operaattoreilla eikä tietotekniikkataloilla”, kertoo Sonera Piste Oy:n toimitusjohtaja Marek Hintze.

”Lähes jokainen suomalainen yritys ja kuluttaja on asiakassuhteessa konserniimme. Yhteistyötä syventämällä tarjoamme asiakkaillemme entistäkin kattavampaa kokonais¬palvelua, kun voimme hyödyntää ketjujemme monipuolisia vahvuuksia kasvavalla ammattitaidolla, asiakaslähtöisyydellä ja luotettavuudella”, kiteyttää yhteistyön sisältöä DataInfo Oy:n toimitusjohtaja Jorma Maaninka.

DataInfolla on 30 palvelupistettä ja Sonera Pisteellä 54 myymälää eri puolella Suomea. Sonera tarjoaa kodintekniikkapalveluita myös tytäryhtiö Veikon Koneen 20 myymälän kautta. Soneran, Sonera Piste- tai DataInfo-ketjun rakenteeseen tai asiakassopimuksiin ei uusi yhteistyö tuo muutosta.

Lisätietoja lehdistölle antaa:

Jorma Maaninka, toimitusjohtaja, DataInfo Oy