TeliaSonera Finlandin uudistettu etäyhteyspalvelu helpottaa liikkuvaa työskentelyä kaikkialla

TeliaSonera Finland julkistaa uudistetun Secure User -palvelun (SSL-VPN) yritysten etä- ja kumppaniyhteyksiin. Web-selainpohjaista palvelua on helppo käyttää missä päin maailmaa tahansa. Se avaa tietoturvallisen yhteyden yritysverkon sovelluksiin käyttöoikeuksien mukaan. Palveluun kuuluu vahva käyttäjätunnistus ja automaattinen tietoturvatason tarkistus.

Uudistettu Secure User tarjoaa yrityksen työntekijöille ja kumppaneille joustavan ja tietoturvallisen etäyhteyden, joka skaalautuu tarpeiden mukaan. Palvelu toimii älypuhelimissa ja kannettavissa tietokoneissa, joissa on web-selain ja internetyhteys.

Palvelu ei vaadi erillisen ohjelman asennusta vaan käynnistyy web-selaimen ja internetyhteyden avulla. Palvelu voidaan ulottaa myös asiakastiloihin ja ulkomaisiin toimipisteisiin, ja sen tuki ja ylläpito on helppoa.

”Tietoturva on osa liiketoiminnan kehitystä ja tuottavuutta. Uudet tietoturvalliset ratkaisut mahdollistavat uudet tehokkaat työskentelytavat. Uudistettu Secure User tuo helppoutta sekä käyttäjille että IT-osastolle. Se tarjoaa sekä korkeaa käytettävyyttä että kustannustehokkuutta”, sanoo osastonjohtaja Pasi Korhonen TeliaSonera Finlandista.

Palvelu ei vaadi erillistä VPN-client -ohjelmiston jakelua ja ylläpitoa. Se perustuu Juniper Networksin SSL-VPN -tuotteisiin, mikä mahdollistaa erilaisiin tarpeisiin skaalautuvat ratkaisut. Tällaiset verkosta saatavat virtualisoidut ratkaisut tarjoavat yrityksille mahdollisuuden hyödyntää korkean käytettävyyden palveluja kustannustehokkaasti.

Lisätietoja:

TeliaSonera Finland Oyj