TeliaSoneralta ja Nokialta lisäpotkua Euroviisujen tarjoamaan musiikkikokemukseen

TeliaSonera on kutsunut Nokian vahvistamaan mobiilipalvelujen tarjoamaa kokemusta vuoden 2007 Eurovision laulukilpailusta. TeliaSonera ja Nokia tarjoavat yhdessä Euroviisuaiheisia musiikkikampanjoita kevään 2007 aikana. TeliaSonera on Helsingissä järjestettävien vuoden 2007 Euroviisujen pääyhteistyökumppani. TeliaSonera on saanut tuleviin tapahtumiin laajat, Euroopan kattavat tapahtuma-, markkinointi-, media- ja uusmediaoikeudet.

- Vuoden 2007 suurimpaan musiikkijuhlaan liittyvässä yhteistyössämme TeliaSoneraa ja Nokiaa yhdistää halu tarjota asiakkaille helppokäyttöisiä palveluja ja hieno musiikkikokemus, sanoo TeliaSoneran Mobility Services -liiketoiminta-alueen johtaja Kenneth Karlberg. Toivomme, että palvelumme tarjoavat ihmisille kokonaisvaltaisen ratkaisun musiikin kuuntelemiseen, löytämiseen ja ostamiseen ajasta ja paikasta riippumatta.

- Haluamme tarjota kaikille euroviisufaneille ja muille asiakkaille hauskoja, mielenkiintoisia ja innovatiivisia palveluja. Tuomme yhdessä Nokian kanssa markkinoille kevään cooleimmat musiikki- ja palvelupaketit, joiden avulla kaikki voivat osallistua tähän poikkeuksellisen hienoon tapahtumaan, sanoo Suomen markkinointi- ja asiakkuusjohtaja Minna Pajala TeliaSoneralta.

- Aiomme tarjota TeliaSoneran kanssa euroviisufaneille tinkimättömän ja viihdyttävän musiikkikokemuksen ensiluokkaisilla Nokian musiikkilaitteilla, sanoo johtaja Pekka Rantala Customer and Market Operations, Eurooppa, Nokia.

Helsingissä järjestettäviä 52. Euroviisuja isännöi YLE. Kilpailulähetyksiin sisältyy kaksi viikon kuluessa lähetettävää suoraa TV-ohjelmaa: semifinaali 10.5. ja finaali 12.5.2007. Vuoden 2006 Euroviisut Ateenassa voitti Suomea edustanut Lordi.

_____________________________________________
Lisätietoja lehdistölle antaa: