Terassin avaus kevääseen Selkeyttä ja helppohoitoisuutta kivellä!

Report this content

”Lehtikaupassa myy nyt puutarha,..”/HS 20.1.2011. Eikä ihme, sillä niin upeista vuodenaikojen vaihteluista olemme taas saaneet nauttia ja suomalaisissa pihoissa riittää herkuteltavaa. Terassi-lehti avaa uuden vuoden iloittelemalla upeilla itämaishenkisillä pihoilla ja pihan rakenteilla. Maaliskuun 3. päivä ilmestyvässä lehdessä sukelletaan suomalaisten suosikkipihoihin: selkeisiin, helppohoitoisiin ja näyttäviin pihoihin, jotka henkivät itämaista harmoniaa. Luvassa on siis paljon herkuttelua kivillä ja kiviaineksilla!

Pihojen graafisuus ja minimalismi puhuttelevat monia suomalaisia. Ei pelkästään helppohoitoisuutensa ansiosta, vaan myös suomalaisen luonnon, maineikkaan arkkitehtuurin ja muotoiluperinteen veturoimana. Yksinkertainen on tyylikästä ja hyvin suunniteltuna se on kaukana tylsästä. Moderni pihatyyli sopii etenkin nuorille pihoille,  sillä niissä houkuttelevuus ja jännittävyys on haettava muilla keinoin kuin täysikasvuisilla puilla ja pensailla, toteaa lehden päätoimittaja Eeva Ek.

Upeat pihakohteet esittellään tuttuun Terassi-tyyliin runsain kuvin. Puhuvathat kuvat enemmän kuin tuhat sanaa, etenkin pihanlaittajalle. Vuoden avausnumero sisältää myös asiaa. Se johdattaa lukijat  puutarhan fengshuin saloihin ja juttusarja pihan kateaineista alkaa. Ensimmäisenä kateaineena vuorossa on luonnollisesti kivi, maaliskuun numeron kantavan teeman mukaisesti. Lisäksi  lehdessä esitellään  erilaisia pihaportaita sekä paneudutaan joogaan ja taiji’hin ulkotiloissa.

Jos Sinun on vielä vaikea orientoitua kevätpihojen huumaan, niin uskallamme luvata, että kun näet maaliskuun Terassi-lehden valloittavat pihat kukkivine kirsikkapuineen, olet myyty kevätpihasuunnittelulle!

Ihanaa keväänodotusta kaikille!

Lisätietoja:

Terassi Media Oy / Toimistopäällikkö Pirjo Simola
puh. 050 387 9921, pirjo.simola@terassilehti.fi
www.terassilehti.fi

Terassi Media Oy / Kustantaja ja päätoimittaja Eeva Ek
puh. 045 341 5747, eeva.ek@terassilehti.fi

Mediamyynti:

Terassi Media Oy / Asiakaspäällikkö Mari Shrestha
puh. 045 236 9404, mari.shrestha@terassilehti.fi

Lehtitilaukset:

Terassi Media Oy
www.terassilehti.fi -> Tilaa lehti
puh. 0600 18 050

Terassi on kahdeksan kertaa vuodessa ilmestyvä, kotimaisen Terassi Media Oy:n julkaisema uutuuslehti, joka esittelee unelmien pihoja ja parvekkeita sekä antaa ideoita kodin ja loma-asunnon ulkoalueiden viihtyvyyden lisäämiseen sekä vapaa-ajanviettoon ulkotiloissa.