JANI TOIVOLA JA ELINA JÄRNEFELT AVAAVAT UUDEN SMOOTHIE BAARIN

The Greenshake smoothie-baari avataan Helsingin Erottajalle elokuussa 2010

Juontaja-näyttelijä Jani Toivola sekä kauppatieteilijä ja yrittäjä Elina Järnefelt avaavat terveellistä ja ekologista ruokaa tarjoavan The Greenshake – smoothie baarin 9.8.2010. Samaan yhteyteen muuttaa myös yrittäjäkaksikon luotsaama, eettistä muotia tarjoava The Greendress - vaateliike. Smoothie baarin tuotteet ovat valmistettu mahdollisimman luonnonmukaisista raaka-aineista: baari tarjoaa erilaisia terveysvaikutteisia smoothiejuomia, mehuja, sekä erikoiskahveja, suolaisia lounaspaloja sekä lähituotannon leivonnaisia ja uutuustuotteita. Jokaisesta myydystä smoothiesta lahjoitetaan 10 centtiä hyväntekeväisyyteen.

The Greenshake on Hip & healthy!

Kuten The Greendress-vaateliikkeen, myös The Greenshake-baarin ydinarvoja ovat eettisyys, ekologisuus, terveet elämäntavat sekä yksilön hyvinvointi.

New Yorkissa  asuessani rakastuin  kaupungin raikkaisiin smoothiebaareihin ja vihdoinkin pitkäaikainen unelmani toteutuu, kun avaamme The Greenshake-konseptin. Nyt kaikilla on mahdollisuus lähteä tulevaan syksyyn hyvinvoivina ja energisinä! Eikä pidä unohtaa, että terveellisen ruokavalion noudattaminen tulee olla hauskaa ja tuoda iloa arkeen, Jani Toivola toteaa.

Uutuusmyymälä tarjoaa muotia, terveellistä ruokaa – ja vaikkapa kukkia

Aiemmin Viiskulmassa sijainnut Toivolan ja Järnefeltin eettistä muotia tarjoava The Greendress-vaateliike siirtyy smoothiebaariin kanssa samoihin tiloihin. Tilasta tulee täyden palvelun lifestyle-myymälä, jossa voi tehdä vaateostoksia, nauttia terveellisen lounaan ja vieläpä ostaa kauniit kukat ja leivokset kotiinviemiseksi. Tällainen kokonaisuus edustaa muualla Euroopassa kovassa kasvussa olevaa monialaisten lifestyle myymälöiden trendiä.

— The Greendressin menestyksen siivittäminä uskalsimme ottaa tämän seuraavan tärkeän askeleen brändin kasvattamisessa. Meillä on kovat tavoitteet ja suunnitelmat tulevaisuuden yrityksen suhteen ja The Greenshaken perustaminen on yksi osa sitä, Elina Järnefelt sanoo.

The Greenshake

• Smoothiekahvila
  • Tarjoaa hedelmä- ja marjapohjaisia proteiini- ja vitamiinijuomia sekä erikoiskahveja
  • Osa The Greendress-brändiä