Tieto muuttaa Espoon Keilaniemeen

Tieto haluaa olla asiakkailleen paras digitalisaatiokumppani ja on uudistanut osaamisiaan ja palvelujaan merkittävästi viime vuosina. Seuraavana virstanpylväänä uudistumismatkalla yhtiö muuttaa pääkonttorinsa Espoon Keilaniemeen. Monitilatoimisto tukee joustavia, innovoivia ja yhteisöllisiä työskentelytapoja.

Tieto jatkaa uudistumistaan ja muuttaa Helsingin Lassilassa sijaitsevan pääkonttorinsa West Coast Business Campuksen tiloihin Espoon Keilaniemeen loppuvuodesta 2016 lähtien. Tavoite on, että Keilaniemestä tulee lähivuosina kaikkien Tiedon pääkaupunkiseudulla työskentelevien työntekijöiden toimipiste. Tieto työllistää Suomessa noin 3700 asiantuntijaa.

”Tarjooman ja osaamisten uudistamisen ohella olemme Tiedossa viime vuosina systemaattisesti rakentaneet avointa, yhdessä tekevää ja matalahierarkkista yrityskulttuuria. Voidaksemme luoda parhaan mahdollisen ympäristön innovoinnin ja startup-asenteen vahvistamiselle halusimme myös etsiä pääkonttorillemme uudet toimitilat”, kertoo Katariina Kravi, Tiedon henkilöstöjohtaja.

Uusi pääkonttori on monitilatoimisto, joka tukee erilaisia työskentelytapoja ja yhdessä innovointia. Tilat ovat yhdistelmä avotilaa sekä ryhmä-, luovaan- ja rauhalliseen työskentelyyn suunniteltuja ratkaisuja, joissa teknologian hyödyntämisellä on fyysisen ympäristön lisäksi tärkeä rooli.

”Olemme Tiedolla innolla edistämässä uuden ajan työtapoja. Haluamme mahdollistaa työntekijöillemme valinnanvapauden työskentelytavan ja -paikan suhteen. Hyödynnämme muun muassa etätyötä ja eri maissa sijaitsevissa toimistoissamme on panostettu monipuolisiin toimitilaratkaisuihin. Uskomme, että Keilaniemen uusi toimipiste vahvistaa monin tavoin innovointiin kannustavaa ilmapiiriä ja yrityskulttuuria”, Kravi jatkaa.

Tieto toteuttaa muuton Keilaniemeen vaiheittain, alkaen vuoden 2016 lopulla. Suunnitelmissa on huomioitu Tiedon Espoon Kilossa sijaitsevan toimipisteen vuokrasopimuksen päättyminen saman vuoden lopussa.

Liitteet:

Havainnekuvia Tiedon pääkonttorista
Saatavilla myös: https://www.tieto.fi/media/kuvia

Kia Haring, viestintäjohtaja, puh. 040 765 3700, kia.haring[a]tieto.com

TIETO OYJ

Keskeiset tiedotusvälineet

Tieto on Pohjoismaiden suurin tietotekniikkapalveluyritys, joka tarjoaa täyden elinkaaren IT-palveluita sekä yksityiselle että julkiselle sektorille ja tuotekehityspalveluita viestintäteknologian ja sulautettujen järjestelmien alueella. Yhtiön tuotekehitysliiketoiminta ja toimituskeskukset toimivat maailmanlaajuisesti. Tieto on sitoutunut kehittämään yrityksiä ja yhteiskuntaa tietotekniikan ja vahvan toimiala- ja asiakasymmärryksen avulla, sekä auttaa asiakkaitaan löytämään uusia mahdollisuuksia liiketoiminnan muutoksessa. Me Tiedossa uskomme jatkuvaan kehittymiseen ja työmme tuloksiin.

Tieto on perustettu vuonna 1968, ja sen pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Yrityksen palveluksessa työskentelee noin 13 000 ammattilaista yli 20 maassa. Tiedon liikevaihto on noin 1,5 miljardia euroa. Yhtiön osakkeet on listattu Nasdaqissa Helsingissä ja Tukholmassa. Lisätietoja osoitteessa www.tieto.fi