Tieto uudelleenrahoittaa pitkäaikaisen syndikoidun limiitisopimuksensa

Tieto Oyj PÖRSSITIEDOTE 22.5.2015, klo 14.00

Tieto Oyj on uudelleenrahoittanut pitkäaikaisen syndikoidun limiitisopimuksensa uudella 150 milj. euron sopimuksella

Tieto on tänään allekirjoittanut 150 milj. euron pitkäaikaisen syndikoidun luottolimiittisopimuksen uudelleenrahoittaakseen nykyisen syndikoidun limiittisopimuksensa.

Nykyinen 100 milj. euron lainasopimus on solmittu vuonna 2011 ja se erääntyy toukokuussa 2016. Uuden 150 milj. euron vakuudettoman syndikoidun luottolimiittisopimuksen maturiteetti on 22.5.2020 ja siihen sisältyy lisäksi kaksi vuoden pituista pidennysmahdollisuutta.

Luoton pääjärjestäjinä toimivat BNP Paribas, Danske Bank, ING, Nordea, Pohjola Pankki, SEB sekä Swedbank. Luottojärjestelyn koordinaattorina Tieto Oyj:n puolesta toimi Pohjola Pankki.

Janne Salminen, rahoitusjohtaja, puh. 050 359 8521, janne.salminen (at) tieto.com

TIETO OYJ

NASDAQ Helsinki
NASDAQ  Stockholm
Keskeiset tiedotusvälineet

Tieto  on Pohjoismaiden suurin tietotekniikan palveluyritys, joka tarjoaa täyden elinkaaren IT-palveluita. Tarjoamme myös tuotekehityspalveluita viestinnän ja sulautettujen teknologioiden alalla maailmanlaajuisesti. Vahvan toimialatuntemuksen, teknologiavision ja innovatiivisen ajattelun kautta Tieto innostaa ja haastaa asiakkaitaan löytämään uusia tapoja liiketoimintansa vauhdittamiseksi.

Tiedolla on vahva pohjoismainen perintö. Yhdistämme maailmanlaajuisen osaamisen paikalliseen läsnäoloon. Tiedon pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Yrityksen palveluksessa työskentelee yli 13 000 ammattilaista yli 20 maassa. Tiedon liikevaihto on noin 1,5 miljardia euroa. Yhtiön osakkeet on listattu NASDAQ:ssa Helsingissä ja Tukholmassa.  www.tieto.fi

Yrityksestä

Tieto hyödyntää datakeskeisen maailman mahdollisuudet ja tuottaa niiden avulla arvoa yksilöille, organisaatioille ja yhteiskunnalle. Tavoitteemme on olla asiakkaillemme paras kumppani liiketoiminnan uudistamisessa. Ohjelmisto- ja palveluosaamisemme lisäksi hyödynnämme vahvasti yhdessä innovoinnin ja ekosysteemien mahdollisuudet. Tiedon pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Yrityksen palveluksessa työskentelee yli 13 000 ammattilaista lähes 20 maassa. Tiedon liikevaihto on noin 1,5 miljardia euroa. Yhtiön osakkeet on listattu NASDAQ:ssa Helsingissä ja Tukholmassa. www.tieto.fi