• TIETOENATOR/

TietoEnatorille brandijohtaja vastaamaan konsernin markkinointiviestinnästä - mainostoimisto Hasan & Partners strategiseksi yhteistyökumppaniksi Helen Israelson on nimitetty TietoEnatorin brandijohtajaksi. Nimitys on osa konsernin yrityskuvan vahvistamis- ja kehittämisprosessia ja markkinointiviestinnän yhtenäistämistä. Helen Israelson toimii konserniviestinnässä ja raportoi viestintäjohtaja Eric Österbergille. Helen Israelson tuli TietoEnatorin palvelukseen vuonna 1995, ja vuonna 1999 tapahtuneen Tiedon ja Enatorin yhdistymisen jälkeen hän on vastannut Palvelut- liiketoiminta-alueen viestinnästä. Helen Israelsonin vastuulle siirtyvät välittömästi konsernin keskeiset markkinointiviestinnän hankkeet. Kuluvana vuonna toiminta keskittyy pääasiassa TietoEnatorin brandin ja brandiarkkitehtuurin aktiiviseen kehittämiseen yhteistyössä mainostoimisto Hasan & Partnersin kanssa. Hasan & Partners on valittu TietoEnatorin strategiseksi markkinointiviestinnän yhteistyökumppaniksi. - TietoEnator-konsernin brandista tulee järjestelmällisellä ja pitkäjänteisellä kehittämisellä yksi tärkeimmistä voimavaroistamme. Sen avulla voimme menestyä nopeasti muuttuvilla markkinoillamme. Helen Israelson on erittäin perehtynyt markkinointiviestintään ja hänellä on siitä pitkä kokemus. Olen iloinen, että hänen asiantuntemuksensa on käytettävissä koko konsernin hyväksi. - Mainostoimisto Hasan & Partners on tunnettu luovasta otteestaan, ja toimiston strateginen ajattelutapa teki meihin vaikutuksen. Hasan & Partnersilla on myös vankka kokemus pohjoismaisista markkinoista. Yhtiö on tehnyt yhteistyötä mm. sellaisten monissa maissa toimivien yritysten kanssa kuin Ikea, Fazer, Arla, Telia ja StoraEnso, sanoo viestintäjohtaja Eric Österberg. Hasan & Partners on Suomen toiseksi suurin mainostoimisto ja tunnettu yhtenä luovimmista pohjoismaisista toimistoista. Hasan & Partners on hoitanut usean ruotsalaisen yrityksen, esimerkiksi Ikean, Arlan ja Scandic-hotellien, lanseerauksen Suomen markkinoille. Mainostoimisto on myös voittanut lukuisia kansainvälisiä palkintoja. Viimeisimpiä palkintoja on pääpalkinto, Grand Prix pohjoismaisilla Guldsvan-mainosfilmifestivaaleilla @Boxer@-filmistä, joka mainostaa Telian matkapuhelinpalveluita. Lisätietoja antavat: Eric Österberg, TietoEnator, viestintäjohtaja, +46 70 590 0599. eric.osterberg@tietoenator.com Helen Israelson, TietoEnator, brandijohtaja, +46 70 550 27 22. helen.israelson@tietoenator.com Henrik Kylander, Hasan & Partners, projektijohtaja, +358 41-444 0390. henrik.kylander@hasanpartners.fi TIETOENATOR OYJ TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Henkilöstön määrä on yli 10.000 ja liikevaihto 1,2 miljardia euroa. TietoEnatorin palveluja ovat konsultointi, tietojärjestelmien kehittäminen ja integrointi, käyttö ja verkonhallinta, asiakkaiden tuotekehityspalvelut sekä ohjelmistopalvelut. Palvelut perustuvat vahvaan asiakastoimialojen tuntemiseen ja tekniseen osaamiseen. Keskeisiä asiakastoimialoja ovat mm. tietoliikenne, finanssi, julkinen sektori ja metsäteollisuus. JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/08/24/20000824BIT00150/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/08/24/20000824BIT00150/bit0002.pdf