BLACK – TÄYDELLISEN MUSTA SEINÄMAALI TIKKURILASTA

Tikkurila Oyj tuo markkinoille uuden tehosteseinämaalin. Puolihimmeä Black on syvänmusta sisäseinämaali, jonka täydellisen musta sävy on valittu yhdessä sisustussuunnittelijoiden kanssa. Black tuo modernia tunnelmaa kotiin ja julkisiin tiloihin. Se antaa upeat raamit tauluille, huonekaluille ja sisustusesineille.

Laadultaan ja ominaisuuksiltaan ylivertainen Black levittyy hyvin, ja sillä saa helposti kauniin tasaista, mustaa seinäpintaa. Siihen ei jää herkästi sormenjälkiä ja se on helppo pitää puhtaana. Black-sisäseinämaali kuuluu M1-luokkaan, ja se on avainlipputuote. Maalia on saatavilla 1 ja 3 litran astioissa.

Tikkurila Oyj järjestää uutuuteen liittyvän kilpailun syyskuussa. Jaa kuva kotisi mustasta toteutuksesta Instagramissa tai Facebook-sivuillamme hashtagilla #mustatuntuu ja #tikkurila ja osallistut sisustuslahjakortin ja tuotepalkintojen arvontaan. Kilpailuaika on 1.–30.9.2015.

Lue lisää: www.tikkurila.fi/kotimaalarit/nyt/musta_tuntuu.

Pia Puhk, tuotepäällikkö, sisämaalit, BU Finland

Puh. 020 191 2110, matkapuh. 040 572 4422, s-posti pia.puhk(at)tikkurila.com

www.tikkurila.fi/kotimaalarit/tuotteet/black, www.tikkurila.fi/ammattilaiset/tuotteet/black