Elisa Markula aloittaa Tikkurilan toimitusjohtajana huhtikuussa

26.3.2018 klo 15.10 (CET+1)

Elisa Markula aloittaa Tikkurilan toimitusjohtajana huhtikuussa

Tikkurila Oyj:n uusi toimitusjohtaja Elisa Markula aloittaa tehtävässään 12.4.2018.

Tikkurilan hallitus nimitti Elisa Markulan Tikkurila Oyj:n toimitusjohtajaksi 12.2.2018. Hän siirtyy Tikkurilaan Paulig-konsernin kahviliiketoiminnan johtajan tehtävästä, jossa hän on toiminut vuodesta 2010.

Vt. toimitusjohtajana toimiva Jukka Havia jatkaa 12.4.2018 alkaen tehtävässään talousjohtajana ja konsernin johtoryhmän jäsenenä.

Liite: Elisa Markulan ansioluettelo
Elisa Markulan kuvia: https://www.tikkurilagroup.com/fi/media/valokuvat_ja_logot

Jari Paasikivi, hallituksen puheenjohtaja, puh. 0500 530 375
Minna Avellan, johtaja, viestintä ja sijoittajasuhteet, puh. 040 533 7932, minna.avellan@tikkurila.com