Tikkurila tarjoaa suojaa maatalousrakennuksiin Viljo-messuilla

Tikkurila Oyj on yksi kolmesta pääyhteistyökumppanista Viljo-messuilla, jotka järjestetään 24.–26.7.2014 Kiuruvedellä Pohjois-Savossa. Tämä näytteilleasettajista, työnäytöksistä ja etäkohteista koostuva tapahtuma kokoaa yhteen maa- ja metsätalouden ammattilaiset jo kolmatta kertaa. Yhtiö esittelee messuilla erityisesti maatalouden tuotantorakennuksiin sopivia maaleja ja pinnoitteita
sekä kattavan valikoiman tuotteita muihin maatalon pihapiirin rakennuksiin.

Tarjolla on runsaasti tiukat vaatimukset täyttäviä, turvallisia vaihtoehtoja navetoiden, sikaloiden yms. tuotantotilojen maalaukseen ja pinnoitukseen. Ne ovat samoja perusteellisesti tutkittuja ja huippuunsa kehitettyjä tuotteita, joita käytetään laajasti myös elintarviketeollisuudessa.

Betonipinnoille soveltuvat CE-merkityt tuotteet: lattioihin Temafloor-sarjan lakat, massat ja
pinnoitteet sekä sisäseiniin ja -kattoihin vesiohenteinen Fontefloor EP 100 -epoksimaali. Upotus- ja lantarasitukseen joutuvat teräsrakenteet saavat kestävän suojan CE-merkitystä Temacoat RM 40 -epoksimaalista.

Tarkemmat työohjeet ja suunnitteluapua saa Tikkurilasta. Maalaus ja pinnoitus on aina syytä antaa ammattilaisen tehtäväksi. Luotettavimmat ja osaavimmat urakoitsijat löytyvät osoitteesta www.tikkurila.fi/ammattilaiset/profe-haku.

Messuohjelmassa on myös mm. Metsäseminaari sekä Countrytyttö-kilpailu ja maailman vahvimman
viljelijän valinta. Viljo-messuille odotetaan noin 250 näytteilleasettajaa ja 10 000 kävijää.

Kari Kyttänen, avainasiakaspäällikkö, lattiapinnoitteet, BU Finland

Matkapuh. 0400 458 471

S-posti kari.kyttanen(at) tikkurila.com

www.tikkurila.fi/teollinen_maalaus/betonilattiapinnoitteet