Tikkurilaa koskenut esitutkinta lopetettu

2.2.2017 klo 9.00

Tikkurilan entinen ohjelmistotoimittaja teki Tikkurila Oyj:stä esitutkintapyynnön marraskuussa 2015. Esitutkintaa hoitanut viranomainen on ilmoittanut Tikkurilalle 1.2.2017 päätöksestään lopettaa esitutkinta ja asian käsittely.

Esitutkintapyyntö liittyi riita-asiaan, joka oli jo aiemmin käsitelty välimiesoikeudessa ja josta annettiin välitystuomio helmikuun alussa 2016. Annetun välimiestuomion perusteella Tikkurilalla ei ole korvausvelvollisuutta kantajaa kohtaan.

Tikkurila tiedotti asiasta edellisen kerran 1.3.2016.

Antti Kiuru, Tikkurila Oyj, lakiasiainjohtaja, puh. 0400 686 488, antti.kiuru@tikkurila.com

Tikkurila on johtava maalialan ammattilainen Pohjoismaissa ja Venäjällä. Olemme perinteikäs suomalainen yritys, joka toimii nykyään 14 maassa. Laadukkaiden tuotteiden ja kattavien palvelujen avulla varmistamme markkinoiden parhaan käyttäjäkokemuksen. Kestävää kauneutta vuodesta 1862.

Osa kestävää pohjoistaTikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Noin kymmenessä maassa toimivat 3 000 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 582 miljoonaa euroa vuonna 2017. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862. www.tikkurilagroup.fi