Tikkurilan hallitus päätti osingon toisen erän maksamisesta

25.10.2018 klo 15.00 (CET+1)

Tikkurilan hallitus päätti osingon toisen erän maksamisesta

Tikkurila Oyj:n hallitus on päättänyt osingon toisen erän, 0,40 euroa osakkeelta, maksamisesta 12.4.2018 järjestetyn varsinaisen yhtiökokouksen tekemän päätöksen perusteella. Osinko maksetaan osakkeenomistajalle, joka on osingonmaksun täsmäytyspäivänä 29.10.2018 merkittynä Euroclear Finland Oy:n pitämään osakasluetteloon. Osingon maksupäivä on 5.11.2018.

Tämän osingonmaksun jälkeen Tikkurila on jakanut yhtiökokouksen päätöksen mukaisesti osinkoa yhteensä 0,80 osakkeelta vuonna 2018.

Jukka Havia, CFO

Jukka Havia, CFO, puh. 050 355 3757, jukka.havia@tikkurila.com

Tikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Noin kymmenessä maassa toimivat 3 000 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 582 miljoonaa euroa vuonna 2017. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862.