TIKKURILAN KILPI SAMMALEENPOISTAJA SIISTII TIILI- JA HUOPAKATOT

Kattopinnoille kerääntyneen sammaleen ja muun kasvuston sään­nöllinen poistaminen pidentää huomattavasti katon käyttöikää. Tikkurila Oyj on tuonut markkinoille biohajoavan Kilpi Sammaleenpoistajan, joka soveltuu sekä kuluttajien että ammattilaisten käyttöön. Tuote on kehitetty tiili- ja huopakattojen puhdistamiseen.

Kilpi Sammaleenpoistaja tulee laimentaa vedellä ennen käyttöä. Tuotetta ruiskutetaan katolle ja jätetään vaikuttamaan. Sitä ei tarvitse huuhdella pois käsittelyn jälkeen, ellei kattoa haluta pintakäsitellä.

Puhdistusaineen täytyy saada vaikuttaa 24 h ennen sadetta. Sammal ja muu kasvusto huuhtoutuvat säärasituksen vaikutuksesta vähitellen pois. Tuote ei vaurioita maalipintaa.

Kilpi Sammaleenpoistajaa on saatavana 5 litran kanisterissa, joka riittää 75–125 m2:n käsittelyyn laimennussuhteesta, alustasta ja kasvuston määrästä riippuen.

Tero Lehtikallio, tuotepäällikkö, kiviainespinnat, tuotehallinta, BU Finland

Puh. 020 191 2114, matkapuh. 040 643 2525

S-posti tero.lehtikallio(at)tikkurila.com

www.tikkurila.fi/sammaleenpoistaja