Tikkurilan taloudelliset katsaukset vuonna 2017

16.9.2016 klo 9.00 (CET+1)

Tikkurilan taloudelliset katsaukset vuonna 2017

Tikkurila Oyj julkaisee vuoden 2017 aikana tilinpäätöstiedotteen, puolivuosikatsauksen ja kaksi liiketoimintakatsausta seuraavan aikataulun mukaisesti:

9.2.2017  Tilinpäätöstiedote 2016
28.4.2017  Liiketoimintakatsaus tammi-maaliskuulta 2017
4.8.2017  Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2017
26.10.2017  Liiketoimintakatsaus tammi-syyskuulta 2017

Vuoden 2016 vuosikatsauksen sähköinen versio julkaistaan viikolla 9 (27.2.2017 alkava viikko).

Tikkurila Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettävän tiistaina 4.4.2017. Tikkurilan hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle.

Jukka Havia, CFO

Minna Avellan, Johtaja, sijoittajasuhteet ja brändikonseptien kehittäminen,
puh. 040 533 7932, minna.avellan@tikkurila.com

Tikkurila on johtava maalialan ammattilainen Pohjoismaissa ja Venäjällä. Olemme perinteikäs suomalainen yritys, joka toimii nykyään 16 maassa. Laadukkaiden tuotteiden ja kattavien palvelujen avulla varmistamme markkinoiden parhaan käyttäjäkokemuksen. Kestävää kauneutta vuodesta 1862.

Osa kestävää pohjoistaTikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Noin kymmenessä maassa toimivat 3 000 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 582 miljoonaa euroa vuonna 2017. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862. www.tikkurilagroup.fi