Tikkurilan taloudelliset katsaukset vuonna 2018

14.9.2017 klo 9.00 (CET+1)

Tikkurilan taloudelliset katsaukset vuonna 2018 Tikkurila Oyj julkaisee vuoden 2018 aikana tilinpäätöstiedotteen, puolivuosikatsauksen ja kaksi liiketoimintakatsausta seuraavan aikataulun mukaisesti:

13.2.2018       Tilinpäätöstiedote 2017
25.4.2018       Liiketoimintakatsaus tammi-maaliskuulta 2018
3.8.2018         Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2018
26.10.2018     Liiketoimintakatsaus tammi-syyskuulta 2018

Vuoden 2017 vuosikatsauksen sähköinen versio julkaistaan viikolla 9 (26.2.2018 alkava viikko).

Tikkurila Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettävän torstaina 12.4.2018. Tikkurilan hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle.

Lisätietoja: Tikkurila Oyj
Minna Avellan, Johtaja, viestintä ja sijoittajasuhteet, puh. 040 533 7932, minna.avellan@tikkurila.com

Tikkurila on johtava maalialan ammattilainen Pohjoismaissa ja Venäjällä. Olemme perinteikäs suomalainen yritys, joka toimii nykyään 14 maassa. Laadukkaiden tuotteiden ja kattavien palvelujen avulla varmistamme markkinoiden parhaan käyttäjäkokemuksen. Kestävää kauneutta vuodesta 1862.

Osa kestävää pohjoistaTikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Noin kymmenessä maassa toimivat 3 000 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 582 miljoonaa euroa vuonna 2017. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862. www.tikkurilagroup.fi