TIKKURILAN VALKOINEN – HELPPO VALINTA

Sopivaa valkoista sävyä kodin seinille pohditaan usein pitkään. Valinnan helpottamiseksi Tikkurilan värisuunnittelijat ovat kehittäneet uuden pehmeänvalkoisen sävyn, Tikkurilan Valkoisen.

Tikkurilan Valkoinen on luonnollisen kaunis sävy seinäpinnoille. Se luo lämpimän tunnelman ja antaa hyvän taustan monenlaiselle sisustamiselle. Lisäksi sävyllä on hyvä peittokyky.

Ennen seinien värin valintaa kannattaa ottaa huomioon huoneen listojen, ovien ja kalusteiden sävyt. Listat ja ovet on yleensä teollisesti maalattu lämpimällä valkoisen sävyllä. Seinien sävy sointuu listoihin ja oviin, kun maalin sävyksi valitaan lämmin valkoinen. Uusi sävy, Tikkurilan Valkoinen, on suunniteltu tätä ajatellen. Se sopii hienosti yhteen listojen ja ovien kanssa.

Tikkurilan Valkoinen on kampanjaa varten pakattu kätevään 3 litran pussiin, josta se on helppo kaataa telalaatikkoon. Pussi on myös helppo hävittää käytön jälkeen laittamalla se tyhjennettynä energiajätteeseen. Tikkurilan valkoista saa lisäksi 7,2 litran purkissa Harmony-maaliin sävytettynä.

Pia Puhk, tuotepäällikkö, sisämaalit, BU Finland

Puh. 020 191 2110, matkapuh. 040 572 4422, s-posti pia.puhk(at)tikkurila.com

www.tikkurila.fi/tikkurilanvalkoinen

Kuvia: Tikkurilan_Valkoinen