Valttaus on edelleen valttia

Tikkurila Oyj on jo vuosia kehittänyt perinteisten liuoteohenteisten rinnalla vesiohenteisia tuotteita. Liuoteohenteisen Valtti Colorin vertainen vesiohenteinen kuullote Valtti Akvacolor sekä huurteinen Valtti Arctic suojaavat hirttä ja lautaa tasavertaisesti, ellei peräti pidempään kuin perinteiset kuullotteet.

Vesiohenteinen pohjustuspuunsuoja Valtti Akvabase taas pohjustaa käsittelemättömän hirsi- ja lautapinnan vastaanottamaan pintamaalin tai kuullotteen. Se myös pitää koko maaliyhdistelmän puhtaana pitkään ja pidentää huoltoväliä. Pintakäsittely vesiohenteisilla kuullotteilla on etenkin kuumana kesäpäivänä miellyttävämpää kuin perinteisillä tuotteilla.

Uusi valmisväri Tanskanpähkinä

Kevään 2014 uutuus on uudenlaisella transparenttiteknologialla sävytetty valmisväri Valtti Color Tanskanpähkinä, joka edustaa säärasituksia erittäin hyvin kestävää kuultavien tuotteiden kehitystä. Keskiruskeaa Valtti Color Tanskanpähkinää myydään myydään normaaleissa Valtti Colorin 0,9, 2,7 ja 9 litran purkeissa. Erotuksena sävytettävään laatuun purkissa on perusmaalimerkinnän kohdalla värimalli ja teksti "Tanskanpähkinä”.

Valtti-tuotteet kuuluvat Tikkurilan ulkomaalikampanjaan, jossa tarjotaan asiakkaille mahdollisuus vuokrata Ramirentin alumiinitelineitä tai henkilönostimia puoleen hintaan näiden ostaessa vähintään 50 litraa Tikkurilan puutalomaaleja. Lisätietoja: www.tikkurila.fi/ramirent.

Hanna Salonen, tuotepäällikkö, puu- ja metallipintojen ulkomaalituotteet, BU Finland

Puh. 020 191 2115, matkapuh. 050 3111 306

S-posti hanna.salonen(at)tikkurila.com

www.tikkurila.fi