Vuoden vapaaehtoisena palkittu tuntematon hyväntekijä Brother Christmas ja Tokmanni lahjoittivat joulun toivelahjoja 40 lapselle ja heidän perheilleen.

Joululahjojen saajat valittiin Brother Christmasiin marraskuussa yhteyttä ottaneiden kesken. Lahjojen joukosta löytyi esimerkiksi monia perheiden toivomia leluja lautapeleistä Legoihin ja pehmoleluista radio-ohjattaviin autoihin. Lisäksi jokainen perhe sai lahjapakkauksen jouluisia herkkuja.

Tokmanni tuki Brother Christmasin toimintaa useilla hyväntekeväisyystempauksilla vuonna 2016

Joululahjoja koskeva tempaus oli kuluvan vuoden viides Brother Christmasin ja Tokmannin yhdessä järjestämä hyväntekeväisyyskampanja. Aiemmin osapuolet kannustivat lapsia harrastamaan ulkoliikuntaa sekä kaikkia ihmisiä liikkumaan luonnossa yhdessä läheisten kanssa. Lisäksi isänpäivän kunniaksi he ilahduttivat yhtä piristystä kaivannutta isää ja kansainvälisen eläintenpäivän kunniaksi muistivat lemmikkieläimiä lahjoittamalla yhdelle tarinan kirjoittaneelle henkilölle ämpärillisen erilaisia lemmikkieläintuotteita. Samassa yhteydessä Brother Christmas vei kyseisen henkilön ostoksille Tokmanniin ja mahdollisti tämän matkan lapsenlapsen ensimmäisille syntymäpäiville.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.