Helsingin Malmin ja Vantaan Porttipuiston Tarjoustaloista sekä Hollolan Robinhoodista Tokmanneja

Pohjoismaiden suurin käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt halpakauppakonserni Tokmanni avaa uudistetut myymälät Tokmanni-ketjunimellä Helsingin Malmilla ja Vantaan Porttipuistossa torstaina 10.9.2015 klo 9.00 ja Hollolassa klo 8.00. Malmilla ja Porttipuistossa sijaitsevat myymälät ovat entisiä Tarjoustalo-ketjumyymälöitä ja Hollolassa sijaitseva myymälä entinen Robinhood-ketjumyymälä. Myymälöissä on tehty brändimuutos ja uudistuksia asiointikokemuksen parantamiseksi.

Uudistetut myymälät palvelevat asiakkaitaan tutuissa liiketiloissa, Malmin Tokmanni kauppakeskus Malmin Novassa osoitteessa Ala-Malmintori 5 00700 Helsinki, Porttipuiston Tokmanni Porttipuiston liikekeskuksessa osoitteessa Porttisuontie 4 01200 Vantaa ja Hollolan Tokmanni osoitteessa Keskikankaantie 4 15860 Hollola.

Myymälät tarjoavat monipuolisen valikoiman kuivaelintarvikkeita, vaatteita ja asusteita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Lisäksi Porttipuistossa ja Hollolassa on myynnissä laaja valikoima erilaisia työkaluja sekä nestekaasua ja Veikkauksen pelejä. Hollolan ja Porttipuiston Tokmannien yhteydessä palvelee myös erillinen puutarhamyymälä. Kaikissa myymälöissä on taxfree-palvelut ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste.

Tokmanni-ketjuun yhdistämisen myötä uudistetuissa myymälöissä on panostettu erityisesti asiakasviihtyvyyteen ja ostamisen helppouteen kohentamalla yleisilmettä ja uusimalla tuoteryhmien sijoittelua ja myymäläopasteita.

Malmin ja Porttipuiston Tokmannit palvelevat arkisin klo 9–21, lauantaisin klo 9–18 ja sunnuntaisin klo 12–18 ja Hollolan Tokmanni arkisin 8–20, lauantaisin 8–18 ja sunnuntaisin 12–18.

Malmin Tokmanni on kooltaan noin 1 950 neliömetriä, josta myyntipinta-alaa on noin 1 700 neliömetriä. Porttipuistossa vastaavat luvut ovat noin 6 150 ja 5 300 ja Hollolassa 6 350 ja 3 650 neliömetriä.

Avajaistorstaista sunnuntaihin uudistetut myymälät ovat täynnä houkuttelevia avajaistarjouksia. Tokmannin myymäläavajaisista tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Porttipuistossa ja Hollolassa yllätysämpäreitä jaetaan 1 000 ja Malmilla 500 kappaletta. Lisäksi Porttipuistossa ja Hollolassa kahdessa ämpärissä on 100 ja Malmilla 50 euron lahjakortti Tokmanniin.

Tokmanni on yhdistänyt Yksi yhtenäinen Tokmanni -strategiansa mukaisesti ketjumyymälöitään Tokmanni-myymäläketjuun vuoden 2013 syksystä alkaen. Muutostyö on loppusuoralla, ja Tokmanni-ketjumyymälöitä on jo yli 140 kaikista konsernin 151 myymälästä.

Brändimuutosten ohella Tokmanni-konserni pyrkii strategiansa mukaisesti laajentamaan myymäläverkostoaan yli 10 000 neliömetrillä vuodessa. Lisäksi konserni tarvittaessa etsii nykyisille myymälöilleen uusia, liikenneyhteyksiltään parempia sekä valikoimiltaan suurempia ja sitä kautta paikkakuntien asukkaita aiempaa monipuolisemmin palvelevia liiketiloja.Uusin Tokmanni avattiin kauppakeskus Kolmisoppiin Kuopioon 27.8.2015. Vielä kuluvana vuonna uuden Tokmannin avajaisia vietetään Espoossa, Turussa, Kemissä, Lappeenrannassa, Laitilassa, Nivalassa, Loimaalla, Jämsässä, Juvalla ja Vantaalla.1)

1) www.tokmanni.fi/uudetmyymalat

TOKMANNI OY