Joulu saapui keskelle kesää muun muassa perheelle Kittilään – Tokmanni ja tuntematon hyväntekijä Brother Christmas jatkavat hyvän tekemistä heinäkuussa

Lasten ulkoliikuntaa tukevan hyväntekeväisyyskampanjan aiemmin kesällä käynnistäneet Tokmanni ja tuntematon hyväntekijä Brother Christmas toivat "joulun keskelle kesää" lahjoittamalla muun muassa erilaisia päivittäistavaroita ja ulkoliikuntavälineitä sisältävän "yllätysämpärin" suurperheelle Kittilään. Osana kampanjaa sosiaalisessa mediassa suureen suosioon noussut hyväntekijähahmo kävi keskiviikkona 13.7.2016 Rovaniemen Tokmannilla seuraamassa, kun perheen toiveita täytettiin erilaisilla tuotteilla noin 500 euron arvosta.

Kittiläläisen perheen ohella apua kaipasi lähes 150 perhettä, joten Tokmanni ja Brother Christmas halusivat yllättää kymmenen muutakin perhettä lahjoittamalla heille pienemmän, lasten toiveiden joukosta valituilla liikuntavälineillä täytetyn "yllätysämpärin".

Uusi hyväntekeväisyystempaus käynnissä

Heinäkuussa Tokmanni ja Brother Christmas käynnistivät uuden hyväntekeväisyystempauksen. Tällä kertaa ihmisiä kannustettiin liikkumaan luonnossa yhdessä läheisten kanssa. Tokmanni ja Brother Christmas toivoivat hyväntekijähahmon Facebook-seinällä apua kaipaavia lähettämään sähköpostia osoitteeseen jouluveli@gmail.com heinäkuun aikana. Viestissä apua kaipaavia pyydettiin kertomaan lyhyesti, kenen kanssa, minne ja millaisilla Tokmannin valikoimiin kuuluvilla tuotteilla he haluaisivat "yllätysämpärinsä" täytettävän. Elokuussa Tokmanni ja hyväntekijähahmo valitsevat tarinan lähettäneiden joukosta yhden henkilön tai perheen, jolle he lahjoittavat seuraavan "yllätysämpärin".

Seuraa Brother Christmasia sosiaalisessa mediassa

Tokmanni kannustaa kaikkia seuraamaan arvokasta hyväntekeväisyystyötä tekevää Brother Christmasia   Facebookissa ja Instagramissa. Tokmannin ja hyväntekijähahmon hyväntekeväisyystempausta voit seurata myös Tokmannin Facebook- ja Instagram-seinällä.

Julkaisun kuva: Brother Christmas

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Yli 3 400 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. 186:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.