Käteistä myymälöidemme kassoilta

Myymälöidemme kassoilta voit nostaa käteistä korttiostoksen yhteydessä OP-Visa Debit-korteilla sekä Danske Bankin ja Nordean korteilla.

Ostosten yhteydessä tehtävä käteisnosto edellyttää OP-Visa Debit- tai OP-Visa Electron -maksukorttia tai debit-ominaisuudella varustettua OP-Visa- tai OP-Visa Gold -yhdistelmäkorttia, Danske Bankin Debit-korttia (MasterCard Debit, Visa Electron) tai debit-ominaisuudella varustettua MasterCard-yhdistelmäkorttia tai Nordean Visa Debit- tai Visa Electron -korttia tai MasterCard- tai Visa-yhdistelmäkorttia, jossa on debit-ominaisuus. Voit nostaa käteistä korttiostoksen yhteydessä myös OP-Visa Credit-kortilla. Tällöin tekemästäsi nostosta veloitetaan nostopalkkiona 2 euroa sekä 2,0 prosenttia noston arvosta.

Voit nostaa käteistä korttiostoksen yhteydessä aina 200 euroon asti. Korttiostoksen määrällä ei ole minimirajaa. Nostoa varten sinun tulee syöttää maksupäätteeseen korttisi PIN-tunnusluku

Nostosumma ja kortilla maksetut ostokset veloitetaan tililtäsi yhtenä veloituksena. Kassahenkilökuntamme antaa sinulle ostotapahtumasta kassakuitin, jossa on eritelty tiedot myymälässämme tekemistäsi ostoksista ja käteisnostosta.

Tokmanni ei veloita käteisen nostamisesta mitään. Pankkisi saattaa veloittaa käteisnostosta palveluhinnastonsa mukaisen hinnan.

Lisätietoa käteisnostosta saat myymälöistämme, OP-Pohjolan verkkosivuilta osoitteesta www.op.fi/nosta, Danske Bankin verkkosivuilta osoitteesta www.danskebank.fi/kateispalvelut sekä Nordean verkkosivuilta osoitteesta www.nordea.fi/kateistakaupasta.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.