Lähimaksaminen myymälöissämme

Myymälöissämme voit maksaa ostoksia myös lähimaksuominaisuudella.

Lähimaksaminen eli ostosten maksaminen maksukorttia vilauttamalla nopeuttaa maksamista, sillä sen avulla maksukorttia ei tarvitse syöttää maksupäätteeseen eikä PIN-koodia tarvitse näppäillä. Maksaessasi ostoksen lähimaksuominaisuudella riittää, että laitat lähimaksuominaisuudella varustetun korttisi maksupäätteen vasemman reunan lähelle, jolloin laite tunnistaa korttisi ja veloittaa ostoksen tililtäsi.

Lähimaksaminen on mahdollista myymälöissämme, kun ostoksen loppusumma on alle 25 euroa.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.