Mathias Kivikoski ja Hanna Nikoskelainen nimitetty Tokmannin johtoryhmän jäseniksi

KTM Mathias Kivikoski (43) on nimitetty Tokmannin myyntijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 16.1.2017 alkaen. Kivikoskella on pitkä kokemus kaupan alalta, ja hän on toiminut muun muassa Hong Kong -konsernin toimitusjohtajana 11/2014–4/2016 ja useassa johtotehtävässä Lidlissä sekä Suomessa että Ruotsissa vuosina 2002–2014.

KTM Hanna Nikoskelainen (38) on nimitetty Tokmannin kehitysjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 31.1.2017 alkaen. Nikoskelaisella on laaja tausta kaupan alalta, ja hän on toiminut muun muassa kaupan alan asiantuntijana ja konsulttina Booz & Companylla (nyk. Strategy& / PwC).

– Sekä Hannalla että Mathiaksella on pitkä kokemus kaupan alalta ja juuri oikeanlaista osaamista myötävaikuttaakseen strategisten tavoitteidemme saavuttamista, kertoo Tokmannin toimitusjohtaja Heikki Väänänen.

TOKMANNI GROUP OYJ

Heikki Väänänen

heikki.vaananen(at)tokmanni.fi

Joséphine Mickwitz
Head of IR and Communications

josephine.mickwitz(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppa myymälöiden määrällä ja liikevaihdolla mitattuna. Vuonna 2018 Tokmannin liikevaihto oli 870,4 miljoonaa euroa ja sillä oli noin 3 600 työntekijää. Tokmanni on Suomen ainoa valtakunnallinen halpakauppa, ja sillä on lähes 200 myymälää eri puolilla Suomea.