• Tokmanni Group Oyj/

Omnikanavaista ostamista käsittelevän raportin laatineille yliopisto-opiskelijoille voitto Nordic Business and Design Case -kilpailussa – Tokmanni on toiminut yhteistyöyrityksenä raportille

Liiketoiminnan kehittäminen omnikanavaisessa toimintaympäristössä on tarkastelussa raportissa, jolla Singaporen kansallisen yliopiston opiskelijat Lynnette Liu Meizhen, Lim Jin Ming ja Rafikah Halim ovat voittaneet Design Finland 100 -projektiin sisältyvän Nordic Business and Design Case -kilpailun. Tokmanni on toiminut yhteistyöyrityksenä raportille.

Palkittuja aasialaisopiskelijoita on kiitelty Tokmannissa erityisesti siksi, että heillä on taustansa ansiosta ollut tarjota Tokmannin kaipaamia täysin ulkopuolisia ja ennakkoluulottomia näkemyksiä siihen, mitä kaikkea Tokmannin omnikanavainen palvelumalli voisi sisältää.

– Raportin laatinut opiskelijaryhmä ei ole jumiutunut vakiintuneisiin ajatusmalleihin tai käytäntöihin, vaan on käsitellyt aihetta ilahduttavan rohkeasti ja uudistushaluisesti. Lopputuloksena on kattava ja erittäin mielenkiintoinen kokonaisuus, joka sisältää myös konkreettisia toimenpide-ehdotuksia esimerkiksi ostotapahtuman sujuvoittamiseksi verkossa ja tuotetarjontamme esittelemiseksi aiempaa monikanavaisemmin, Tokmannin markkinointijohtaja Tomi Hakanpää kertoo.

– Kiitämme opiskelijoiden tarjoamasta mahdollisuudesta tutustua heidän näkemyksiinsä ja onnittelemme heitä Nordic Business and Design Case -kilpailun voitosta.

Voittajia juhlittiin Design Drives Business -seminaarissa Helsingin Valkoisessa salissa torstaina 31.8.2017. Tilaisuudessa Kaakkois-Aasian parhaissa yliopistoissa järjestetyn Nordic Business and Design Case -kilpailun voittajatiimit esittelivät ajatuksiaan suomalaisten yhteistyöyritysten liiketoiminnan kehittämiseksi.

TOKMANNI OY

Tomi Hakanpää