Ostamalla OMOn, Pepsodentin, Sunin ja monen muun merkin tuotteita Tokmannilta autat Veikko ja Lahja Hurstin säätiön arvokasta hyväntekeväisyystyötä

Hyväntekeväisyyskampanja on päättynyt. Lahjoituksen kokonaisarvo ja luovutusajankohta selviävät myöhemmin. Tokmanni ja Unilever Suomi kiittävät kaikkia kampanjaan osallistuneita.

Tokmanni ja elintarvike- ja päivittäistavaratuotteistaan tuttu Unilever Suomi ovat käynnistäneet hyväntekeväisyyskampanjan, jonka aikana kerrytetään lahjoitusta Veikko ja Lahja Hurstin Laupeudentyö ry:lle. Lahjoituksen tarkoituksena on auttaa jo 1960-luvulla toimintansa aloittanutta avustusjärjestöä tuomaan joulumieltä ja konkreettista apua avun tarpeessa oleville.

Jo kuudetta kertaa järjestettävään hyväntekeväisyyskampanjaan voi osallistua kaikissa Tokmanneissa ostamalla OMOn, Surfin, Sunin, Comfortin, Pepsodentin, Sunsilkin, Rexonan tai Vaselinen tuotteita kampanja-aikana 17.–30.10.2016.

Ostamalla mainittuja tuotteita Tokmannilta kampanja-aikana voi vaikuttaa lahjoitussummaan, sillä mainittujen tuotteiden kokonaismyynnistä lahjoitetaan Veikko ja Lahja Hurstin säätiölle viiden prosentin arvosta kyseisiä tuotteita.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.