Robinhood- myymälän avajaiset Inkeroisissa, Kouvolassa 5.5.2009

Uutta Robinhood-myymälää Kouvolan Inkeroisissa olivat avaamassa Kouvolan kaupunginhallituksen puheenjohtaja Juhani Pousi sekä Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Kyösti Kakkonen ja kenttäjohtaja Pirjo Ruokonen.

Inkeroisten Robinhood tarjoaa asiakkailleen edulliseen hintaan laadukkaan ja monipuolisen valikoiman. Uuden Robinhood-myymälän valikoimiin kuuluvat teknokemia, pukeutuminen, kodin käyttöesineet, kodintekstiilit, hienokemikaalit ja kuiva elintarvikkeet sekä vapaa-aika ja työkalut. Eritysesti tekstiili- ja työkalu-osastojen valikoimiin on panostetu, sillä näiden tuoteryhmien tuotteiden tarjonta on ollut niukkaa Inkeroisissa. Myyymälän kokonaispinta-ala on 3610 m2, jonka lisäksi myymälän yhteydessä on vielä 604 m2:n puutarhamyymälä.

Myymälä työllistää tällä hetkellä 17 henkilöä. Myymälä on avoinna arkisin klo 8-19 ja lauantaisin klo 9-16 sekä kesäsunnuntaisin klo 12-16.

Inkeroisten myymälä oli jo 4. kahden viikon sisällä avattu Tokmanni-konsernin uusi myymälä. Toukokuussa avataan vielä uusi Tokmanni-myymälä (2500 m2) Mäntyharjulle.

LISÄTIETOJA:

toimitusjohtaja Kyösti Kakkonen, Tokmanni-konserni, puh 020 728 6022, www.tokmanni-konserni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.