Salon Halikon Tarjoustalosta ja Asemakadun Vapaa Valinnasta Tokmanneja

Pohjoismaiden suurin halpakauppakonserni Tokmanni avasi uudistetut myymälät Tokmanni-ketjunimellä Salon Halikossa ja Asemakadulla tiistaina 29.4. klo 9.00. Myymälät ovat entisiä Tarjoustalo- ja Vapaa Valinta -ketjumyymälöitä, jotka ovat saaneet brändimuutoksen myötä uuden, aiempaa modernimman myymäläilmeen.

Salon myymäläavaukset ovat osa Tokmanni-konsernin strategiaa, jonka mukaisesti se yhdistää kaikki nyt seitsemän eri nimen alla toimivaa myymäläketjuaan yhden Tokmanni-brändin alle vuoden 2015 loppuun mennessä.

Uudistusten myötä Halikon ja Asemakadun myymälät tarjoavat aiempaa miellyttävämmän ostokokemuksen.

– Tokmanni-brändiin siirtymisen ja myymäläilmeen uudistamisen ohella olemme hioneet myymälöiden tuotevalikoimia entistä ajankohtaisemmiksi ja asiakkaiden tarpeita vastaaviksi. Myös tuoteryhmien sijoittelussa on kiinnitetty huomiota erityisesti ostamisen helppouteen, Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Uudistettujen myymälöiden tuotevalikoimiin lukeutuvat muun muassa taloustavarat, lelut, kodintekstiilit, teknokemian tuotteet, sesonki- ja pienelektroniikkatuotteet, pukeutumisen tuotteet, vapaa-ajan välineet sekä kuivaelintarvikkeet. Halikon myymälä tarjoaa lisäksi laajan valikoiman erilaisia työkaluja ja Veikkauksen pelipalvelut. Halikon myymälän yhteydessä toimii puutarhasesonkeina myös erillinen puutarhamyymälä. Molempien myymälöiden kuuluvat myös RAY:n pelikone ja Tax Free. Muiden Tokmanni-konsernin myymälöiden tapaan myymälät palvelevat lisäksi TokNet-verkkokaupan tilausten noutopisteenä.

Tokmannimaiseen tapaan uudistetut myymälät ovat täynnä houkuttelevia avajaistarjouksia. Muista Tokmanni-konsernin myymäläavajaisista tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan lisäksi tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Salon myymälöiden avajaisissa yllätysämpäreitä jaetaan 1 000 kappaletta. Molemmissa myymälöissä on kaksi yllätysämpäriä, joissa on tuotelahjojen lisäksi 100 euron lahjakortti Tokmanni-konsernin myymälään.

Tokmanni-konserni on uudistanut myymälöitään eri puolilla Suomea. Salon myymälöiden myötä konserni on muuttanut Tokmanni-brändin alle jo 26 entistä Tarjoustalo-, Säästöpörssi- ja Vapaa Valinta -ketjumyymälää. Brändimuutosten ja nykyisten myymälöiden aktiivisen uudistamisen ohella konserni etsii nykyisille myymälöille uusia, aiempaa monipuolisemmin palvelevia liiketiloja.

Jo olemassa olevan uudistamisen ohella konsernin tavoitteena on avata vuosittain kolmesta viiteen uutta myymälää. Uusin Tokmanni-myymälä avattiin tämän vuoden huhtikuussa Saarijärvelle. Toukokuussa Tokmanni-ketju laajenee entisestään, kun Rovaniemelle avataan yhtiön pohjoisin myymälä.

Heikki Väänänen

Tokmanni-konserni
etunimi.sukunimi@tokmanni.fi

Tiedotteen valokuvat ovat kuvituskuvia Tokmanni-konsernin aiemmista myymäläavajaisista. Median käyttöön tarkoitettuja valokuvia löytyy osoitteesta http://www2.emmi.fi/tokmanni/media.