Takaisinveto

Energy+ LED-valonheitin 10 W, värivaihtoehdot musta ja valkoinen
Mallinumero 1075001, EAN-koodi 6438114513101

Tokmanni on omassa laadunvalvonnassaan havainnut tuotteessa turvallisuuspuutteen. Tuote saattaa aiheuttaa sähköiskun vaaran. Tokmanni pyytää kaikkia tuotteen ostaneita lopettamaan tuotteen käytön välittömästi ja palauttamaan tuotteen Tokmannin myymälään. Tuotteen ostohinta hyvitetään. Kuittia ei vaadita. Tokmanni pahoittelee tätä laatuongelmaa ja esittää anteeksipyynnön kaikille kuluttajille, joita tapaus koskee.

Lisätietoja: Tokmanni Oy, Isolammintie 1, 04600 Mäntsälä
asiakaspalvelu@tokmanni.fi / 020 33 1415
Puhelun hinta lankapuhelin- ja matkapuhelinliittymästä soitettaessa
on 8,8 snt/min (sis. alv 24%).

Tokmanni on käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt vähittäiskauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 170:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.