Tokmanneihin noin 40 uutta Otto-automaattia

Tokmanni on sopinut Automatia Pankkiautomaatit Oy:n kanssa noin 40 uuden Otto-käteisautomaatin sijoittamisesta Tokmannin myymälöihin ympäri Suomea vuoden loppuun mennessä.

”Käteisen rahan saatavuuden lisääminen palvelee tavoitettamme tarjota asiakkaillemme mahdollisimman helppoa ja huoletonta asiointia myymälöissämme, ja lisää samalla asiakasvirtoja myymälöihin”, kertoo Tokmannin myyntijohtaja Mathias Kivikoski.

Kaikissa Tokmannin myymälöissä on jatkossakin mahdollista nostaa käteistä veloituksetta kassalta ostoksien yhteydessä myös siellä, missä automaatteja ei ole.

Otto-automaatit on Suomen laajin käteisautomaattiverkosto, johon sisältyy lähes 1 400 Otto-automaattia ympäri Suomea. Ajantasainen lista automaateista löytyy osoitteesta otto.fi.

Mathias Kivikoski
myyntijohtaja

mathias.kivikoski(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. 186:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.