Tokmanni aloittaa verkkokaupan

Tokmanni-konsernin hallitus on päättänyt, että Tokmannin tavoitteena on aloittaa verkkokauppa vuoden 2011 aikana.

Tuotteiden verkkokaupalle ennustetaan merkittävää kasvua tulevaisuudessa ja monikanavaisuus on olennainen osa myös Tokmanni-konsernin kehittymistä ja kasvua. Verkkokaupan ja myymälätoimintojen välillä on paljon synergioita ja näin ollen myymälätoimintoja varten luotuja logistiikka-, osto ja myymäläprosesseja voidaan hyödyntää myös nettikaupassa. Verkkokauppa tulee lisäämään konsernin ja valikoimissaolevien tuotteiden näkyvyyttä ja tätä kautta tuomaan lisämyyntiä myös myymäläketjuille.

Parhaillaan rekrytoidaan verkkokaupan asiantuntijaa käynnistämään hanketta. Verkkokauppa tulee kuulumaan kenttä-organisaatioon.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.