Tokmanni avaa kerralla kaksi uutta myymälää, toisen Espooseen ja toisen Turkuun

Tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä on jälleen jaossa, kun Tokmanni avaa uudet myymälät kauppakeskus Sellossa Espoon Leppävaarassa ja Kivikukkaron liikerakennuksessa Turun ydinkeskustassa torstaina 11.5.2017 klo 8.00. Avajaisviikon torstaista sunnuntaihin uudet myymälät ovat täynnä avajaistarjouksia.

Uudet Tokmannit sijaitsevat Anttilan entisissä tiloissa, Sellossa (Leppävaarankatu 3–9, 02600 Espoo) kauppakeskuksen kolmannessa kerroksessa ja Kivikukkarossa (Yliopistonkatu 29 B, 20100 Turku) liikerakennuksen katutasossa.

Tokmannin uusimman myymäläkonseptin mukaisissa myymälöissä on tarjolla monipuolinen valikoima vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Molemmissa myymälöissä on taxfree-palvelut sekä sähköelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste. Kivikukkaron Tokmannissa on lisäksi Veikkauksen pelipiste.

Tilaa kauppakeskus Sellon Tokmannissa on noin 1 450 neliömetriä, josta myyntipinta-alaa on noin 1 200 neliömetriä. Turun Kivikukkarossa vastaavat luvut ovat noin 1 600 ja noin 1 200 neliömetriä.

– Avaamalla uuden myymälän Pohjoismaiden suurimpiin kauppakeskuksiin lukeutuvassa Sellossa vahvistamme läsnäoloamme pääkaupunkiseudulla ja kauppakeskuksissa entisestään. Turun Kivikukkarossa palvelemme katutasossa aivan kaupungin ydinkeskustassa, joten myös siellä uuden myymälän läheisyydessä on vilkas asiakasvirta, Tokmannin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Asiakkaita kauppakeskus Sellon Tokmannissa palvellaan arkisin klo 8–21, lauantaisin 9–19 ja sunnuntaisin klo 11–18. Turun Kivikukkarossa Tokmanni palvelee arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 9–19 ja sunnuntaisin klo 11–18.

Tokmanni työllistää uusissa myymälöissään yhteensä 21 henkilöä, joista kauppakeskus Sellossa 11 ja Turun Kivikukkarossa kymmenen henkilöä. Kauppakeskus Sellossa Tokmannin myymäläpäällikkönä toimii Jussi Lötjönen ja Kivikukkarossa Minna Mertanen.

Avajaisviikon torstaista sunnuntaihin uusi Tokmanni on täynnä avajaistarjouksia. Tokmannille tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Kauppakeskus Sellossa ja Kivikukkarossa yllätysämpäreitä jaetaan avajaisaamuna 500 kappaletta, joista kahdessa on 50 euron lahjakortti Tokmannille.

Kauppakeskus Sellon Tokmannin avajaisissa torstaiaamuna kauppaketjua edustaa toimitusjohtaja Heikki Väänänen ja Espoon kaupunkia elinkeinojohtaja Tuula Antola. Turun Kivikukkarossa uuden myymälän avaavat Tokmannin myyntijohtaja Mathias Kivikoski ja Turun kaupunginjohtaja Aleksi Randell.

Myymäläavaukset jatkuvat

Espoon ja Turun lisäksi Tokmanni avaa tänä vuonna uuden myymälän vielä Seinäjoella, Lapualla, Tampereella, Haukiputaalla, Oulussa, Keuruulla ja Joensuussa. Jo aiemmin tänä vuonna uuden Tokmannin saivat Helsinki, Haapajärvi, Ylöjärvi, Parkano, Kotka ja Närpiö. Mainituista Ylöjärvellä ja Kotkassa Tokmanni muutti uusiin liiketiloihin.1) Lisäksi Tokmanni on uudistanut myymälöitään tänä vuonna Kangasalan Lentolassa, Espoon kauppakeskus Espoontorilla, Turun Länsikeskuksessa ja Kaarinan Piispanristillä. Espoon kauppakeskus Lippulaivassa sijaitseva Tokmanni suljetaan kesällä kauppakeskuksen purkamisen vuoksi.

1) www.tokmanni.fi/uudetmyymalat

Heikki Väänänen