Tokmanni avaa myymälän Helsingin Citycenteriin Anttilalta vapautuviin tiloihin

Tokmanni on sopinut uuden myymälän avaamisesta Helsingin ydinkeskustaan Anttilalta vapautuviin tiloihin kauppakeskus Citycenteriin. Myymälä, joka on myyntipinta-alaltaan noin 1 100 neliömetriä, avataan elokuun loppuun mennessä.

Vuonna 2017 Tokmanni avaa ainakin 13 uutta myymälää ja 2 uudelleensijoitettua myymälää nettomääräisesti laskettuna. Myyntipinta-alaansa yhtiö kasvattaa näin ollen ainakin 27 200 neliömetrillä.

Lisätietoa uusista myymälöistä löydät täältä: https://ir.tokmanni.fi/fi/investors/tokmanni-as-an-investment/new_stores.

TOKMANNI GROUP OYJ

Heikki Väänänen

heikki.vaananen(at)tokmanni.fi

Joséphine Mickwitz
Sijoittajasuhteet

josephine.mickwitz(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Yli 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. 186:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.