Tokmanni avaa uuden myymälän Haapajärvelle keväällä 2017

Tokmanni on allekirjoittanut sopimuksen uuden myymälän avaamisesta Haapajärvellä maalis-huhtikuussa 2017. Uuden myymälän myyntipinta-ala on noin 1 700 neliömetriä, ja myymälä tulee työllistämään noin 10 henkilöä.

Tähän päivään mennessä Tokmanni on sopinut 11 uuden myymälän avaamisesta vuoden 2017 aikana, mikä vastaa noin 22 000 neliömetriä uutta myyntipinta-alaa.

Lisätietoa muista kohteista löytyy Tokmannin verkkosivuilta osoitteesta www.tokmanni.fi/uudetmyymalat.

TOKMANNI GROUP OYJ

Heikki Väänänen

heikki.vaananen(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.