Tokmanni avasi jälleen kaksi uutta myymälää, toisen Kuopioon ja toisen Lempäälään

Tokmanni avasi uudet myymälät Kuopiossa ja Lempäälässä perjantaina 2.12.2016.

Kuopiossa uusi Tokmanni sijaitsee liikekeskus Vihtorissa kaupungin ydinkeskustassa kauppatorin vieressä (Puijonkatu 19, 70100 Kuopio) ja Lempäälässä uudessa RealPark-liikekeskittymässä (Realparkinkatu 3, 37570 Lempäälä).

Kuopiossa Tokmanni palvelee uuden myymälän lisäksi Volttikadulla ja kauppakeskus Kolmisopessa. Lempäälässä uusi Tokmanni korvasi kauppakeskus Ideaparkissa joulukuun puolivälissä suljettavan myymälän, mutta Tampereentiellä sijaitseva Tokmanni jatkaa toimintaansa normaalisti.

Uudet myymälät on suunniteltu Tokmannin uusimman, viihtyisää ja helppoa asiointikokemusta korostavan myymäläkonseptin mukaisesti. Myymälöissä on tarjolla monipuolinen valikoima vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita.

Molemmissa myymälöissä on taxfree-palvelut sekä sähköelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopisteet. Lempäälän RealParkin Tokmannin yhteydessä on lisäksi erillinen puutarhamyymälä.

Asiakkaita uusissa myymälöissä palvellaan arkisin ja lauantaisin klo 8–20 sekä sunnuntaisin klo
11–18. Kuopion keskustassa myymäläpäällikkönä toimii Piia Kuha ja Lempäälän RealParkissa Tomi Lindgren. Kuopion keskustan Tokmanni työllistää 12 ja Lempäälän RealParkin myymälä 11 henkilöä.

Tervetuloa ostoksille!

Tokmanni on käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt vähittäiskauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 170:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.