Tokmanni avasi kerralla kaksi uutta myymälää, toisen Espooseen ja toisen Turkuun

Tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä oli jälleen jaossa, kun Tokmanni avasi uudet myymälät kauppakeskus Sellossa Espoon Leppävaarassa ja Kivikukkaron liikerakennuksessa Turun ydinkeskustassa torstaina 11.5.2017.

Uudet Tokmannit sijaitsevat Anttilan entisissä tiloissa, Sellossa (Leppävaarankatu 3–9, 02600 Espoo) kauppakeskuksen kolmannessa kerroksessa ja Kivikukkarossa (Yliopistonkatu 29 B, 20100 Turku) liikerakennuksen katutasossa.

Tokmannin uusimman myymäläkonseptin mukaisissa myymälöissä on tarjolla monipuolinen valikoima vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Molemmissa myymälöissä on taxfree-palvelut sekä sähköelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste. Kivikukkaron Tokmannissa on lisäksi Veikkauksen pelipiste.

Asiakkaita kauppakeskus Sellon Tokmannissa palvellaan arkisin klo 8–21, lauantaisin 9–19 ja sunnuntaisin klo 11–18. Turun Kivikukkarossa Tokmanni palvelee arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 9–19 ja sunnuntaisin klo 11–18.

Tokmanni työllistää uusissa myymälöissään yhteensä 21 henkilöä, joista kauppakeskus Sellossa 11 ja Turun Kivikukkarossa kymmenen henkilöä. Kauppakeskus Sellossa Tokmannin myymäläpäällikkönä toimii Jussi Lötjönen ja Kivikukkarossa Minna Mertanen.

Tervetuloa ostoksille!