Tokmanni avasi kolme uutta myymälää: Parkanoon, Ylöjärvelle ja Haapajärvelle

Tokmanni avasi uuden myymälän Parkanossa ja Ylöjärven Elovainiossa torstaina 6.4.2017 sekä Haapajärvellä perjantaina 7.4.2017. Paikkakunnista Ylöjärvellä Tokmanni muutti uusiin liiketiloihin.

Parkanon uusi Tokmanni sijaitsee osoitteessa Humalankatu 3, Ylöjärven Elovainion liikekeskuksessa osoitteessa Elotie 9 ja Haapajärven osoitteessa Kustaa Vaasankatu 3.

Tokmannin uusimman myymäläkonseptin mukaiset uudet myymälät tarjoavat runsaan valikoiman vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Myymälöissä on taxfree-palvelut, sähköelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste sekä erillinen puutarhamyymälä. Parkanon ja Haapajärven myymälöissä on lisäksi Veikkauksen pelipalvelut.

Asiakkaita Parkanon myymälässä palvellaan arkisin ja lauantaisin klo 8–21 sekä sunnuntaisin klo 11–18. Ylöjärvellä Tokmanni on avoinna arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–18 ja sunnuntaisin klo 10–18. Haapajärvellä Tokmanni palvelee arkisin ja lauantaisin klo 8–21 sekä sunnuntaisin klo 12–18.

Tokmanni työllistää myymälöissä yhteensä 28 henkilöä, joista Parkanossa työskentelee kymmenen sekä Ylöjärvellä ja Haapajärvellä yhdeksän henkilöä. Parkanossa Tokmannin myymäläpäällikkönä toimii Kati Mansikkaviita, Ylöjärvellä Anne Toivio ja Haapajärvellä Matti Mykkänen.

Tervetuloa ostoksille!