Tokmanni avasi marraskuun puolivälissä kolme uutta myymälää

Tokmanni vietti tripla-avajaisia, kun se avasi uudet myymälät Lapualle ja Tampereen Kaukajärvelle torstaina 16.11.2017 ja Haukiputaalle perjantaina 17.11.2017.

Uusissa myymälöissään Tokmanni tarjoaa monipuolisen valikoiman kuivia elintarvikkeita, vaatteita ja asusteita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian, kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Lapualla Tokmannilla on myyntipinta-alaa 1918, Kaukajärvellä 2418 ja Haukiputaalla 2193 neliömetriä. Kaikissa uusissa myymälöissä on erillinen puutarhamyymälä sekä pullonpalautus-, pienelektroniikkaromun kierrätys- ja verkkokaupan noutopiste. Lisäksi Lapuan ja Haukiputaan myymälöistä löytyy Veikkauksen pelipiste.

Tokmanni työllistää uusissa myymälöissä yhteensä 32 henkilöä. Lapuan ja Kaukajärven myymälöissä työskentelee kussakin 10 ja Haukiputaan myymälässä 12 tokmannilaista. Asiakkaita uudet myymälät palvelevat seuraavasti: Lapualla arkisin klo 8–21, lauantaisin klo 8–20 ja sunnuntaisin klo 11–18, Kaukajärvellä arkisin arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–18 ja sunnuntaisin klo 10–18 sekä Haukiputaalla arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–18 ja sunnuntaisin klo 11–18. Myymälöiden osoitteet ovat Alangontie 4 62100 Lapua, Juvankatu 14 33710 Tampere ja Takomotie 4 90840 Haukipudas. Lapualla uuden Tokmannin myymäläpäällikkönä työskentelee Juha-Matti Paalijärvi, Kaukajärvellä Pia Vauhkonen ja Haukiputaalla Tanja Kylmänen.

Tervetuloa ostoksille!

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.