Tokmanni avasi myymälän uudistettuna Kangasalan Lentolassa

Tokmanni avasi myymälän uudistettuna Kangasalan Lentolassa torstaina 30.3.2017.

Osoitteessa Mäkirinteentie 3, 36220 Kangasala palveleva Tokmanni on uudistettu vastaamaan Tokmannin uusinta myymäläkonseptia. Myymälä tarjoaa monipuolisen valikoiman vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Myymälässä on jatkossakin esimerkiksi taxfree- ja Veikkauksen pelipalvelut sekä Tokmannin verkkokaupan noutopiste. Uutta on asiakkaiden käyttöön tarkoitettu sähköelektroniikkaromun kierrätyspiste.

Uudistettu Tokmanni palvelee asiakkaitaan laajoin aukioloajoin: arkisin klo 8–21, lauantaisin klo 8–20 ja sunnuntaisin klo 10–18.

Tervetuloa edullisille ostoksille!

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.