Tokmanni avasi myymälät uudistettuina Turun Länsikeskuksessa ja Kaarinan Piispanristillä

Tokmanni avasi uudistetut myymälät Turun Länsikeskuksessa ja Kaarinan Piispanristillä torstaina 9.3.2017.

Myymälät on uudistettu vastaamaan Tokmannin uusinta myymäläkonseptia. Samassa yhteydessä tuotevalikoimia on täsmennetty sekä tuotteiden ja tuoteryhmien sijoittelua ryhmitelty uudelleen asiointikokemuksen parantamiseksi.

Myymälät tarjoavat monipuolisen valikoiman vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Molemmissa myymälöissä on esimerkiksi Veikkauksen peli- ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste, laaja työkaluvalikoima sekä erillinen puutarhamyymälä.

Turun Länsikeskuksen osoitteessa Viilarinkatu 8, 20320 Turku sijaitseva Tokmanni palvelee asiakkaitaan arkisin klo 8–21, lauantaisin klo 8–19 ja sunnuntaisin klo 10–18. Kaarinan Piispanristin osoitteessa Jännekatu 4, 20760 Piispanristi sijaitseva Tokmanni on avoinna arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–19 ja sunnuntaisin klo 10–18.

Tervetuloa ostoksille!

Tokmanni on käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt vähittäiskauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 170:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2016 Tokmannin liikevaihto oli 776 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.