Tokmanni avasi uuden myymälän Imatralle

Kauppaketju Tokmanni avasi uuden myymälän Imatralla torstaina 15.12.2016. Myymälä on kymmenes uusi Tokmanni tänä vuonna.

Uusi Tokmanni sijaitsee uusissa liiketiloissa Mansikkalassa osoitteessa Tietäjänkatu 3, 55120 Imatra. Myymälä korvasi paikkakunnalla keskiviikkona 14.12.2016 suljetun Tokmannin.

Uusi myymälä tarjoaa aiempaa monipuolisemman valikoiman vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Myymälässä on taxfree- ja Veikkauksen pelipalvelut sekä sähköelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopisteet.

Asiakkaita Imatran Tokmannilla palvellaan arkisin ja lauantaisin klo 8–20 sekä sunnuntaisin klo 10–18. Myymäläpäällikkönä toimii Anne Lapakko.

Tervetuloa ostoksille!

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.