Tokmanni avasi uuden myymälän Ouluun

Tokmanni avasi uuden myymälän Oulun ydinkeskustassa torstaina 8.12.2016. Oulussa Tokmanni palvelee jatkossa viiden myymälän voimin.

Uusi Tokmanni sijaitsee Anttilan entisissä tiloissa osoitteessa Isokatu 33, 90100 Oulu.

Myymälä tarjoaa kompaktin, erityisesti kaupunkilaisten päivittäisten tarpeiden täyttämiseen kehitetyn valikoiman vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita.

Myymälässä on taxfree-palvelut sekä sähköelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopisteet. Tilaa myymälässä on noin 1 850 neliömetriä, josta myyntipinta-alaa on noin 1 450 neliömetriä.

Asiakkaita Oulun keskustan Tokmannilla palvellaan arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 9–20 ja sunnuntaisin klo
11–18. Myymälä työllistää kymmenen henkilöä. Myymäläpäällikkönä toimii Niina Kiviranta.

Tervetuloa ostoksille!

Tokmanni on käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt vähittäiskauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 170:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.