Tokmanni Group Oyj: KORJAUS TOKMANNI GROUP OYJ:N OSINGON TÄSMÄYTYSPÄIVÄÄN

TOKMANNI GROUP OYJ      PÖRSSITIEDOTE                                 14.2.2017 klo 16:00

KORJAUS TOKMANNI GROUP OYJ:N OSINGON TÄSMÄYTYSPÄIVÄÄN

Tokmanni ilmoitti vuoden 2016 tilinpäätöstiedotteen julkaisemisen yhteydessä virheellisen osingon täsmäytyspäivän. Oikea täsmäytyspäivä on 28.3.2017.  Hallituksen ehdottama osingonmaksupäivä 4.4.2017 on muuttumaton.

Tokmanni Group Oyj

Joséphine Mickwitz
Head of IR and Communications
Tel: 020 728 6535
josephine.mickwitz@tokmanni.fi

Tokmanni lyhyesti
Tokmanni on Suomen suurin halpakauppa myymälöiden määrällä ja liikevaihdolla mitattuna. Vuonna 2016 Tokmannin liikevaihto oli 776 miljoonaa euroa ja sillä oli keskimäärin noin 3 200 työntekijää. Tokmanni on Suomen ainoa valtakunnallinen halpakauppa, ja sillä oli eri puolilla Suomea 162 myymälää 31.12.2016.

Jakelu:

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Yli 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. 186:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.