Tokmanni Group Oyj: Tokmanni julkaisee tilinpäätöstiedotteen tilikaudelta 1.1.–31.12.2017 perjantaina 9. helmikuuta 2018

Tokmanni Group Oyj             IR-uutinen      19.1.2018 klo 10.00

Tokmanni Group Oyj:n tilinpäätöstiedote tilikaudelta 1.1.–31.12.2017 julkaistaan perjantaina 9. helmikuuta 2018 noin klo 8.30. Pörssitiedote ja esitysmateriaalit suomeksi ja englanniksi löytyvät yhtiön verkkosivuilta osoitteessa ir.tokmanni.fi mahdollisimman pian julkaisemisen jälkeen.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuus

Suomenkielinen lehdistö- ja analyytikkotilaisuus järjestetään perjantaina 9. helmikuuta. klo 10.00 osoitteessa GLO Hotel Kluuvi, Kluuvikatu 4, Helsinki. Tilaisuutta voi myös seurata suorana verkossa webcastin kautta. Englanninkielinen audiocast-tilaisuus järjestetään klo 11.15.

Tilaisuutta voi seurata Tokmannin verkkosivun kautta ir.tokmanni.fi tai alla olevan linkin kautta: https://tokmanni.videosync.fi/2018-02-09-tilinpaatos. On demand -taltiointi lähetyksistä on saatavilla myöhemmin samana päivänä.

Osallistujat voivat myös osallistua puhelinkonferenssiin, joka järjestetään webcast-lähetyksien yhteydessä. Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla 5–10 minuuttia ennen kokouksen alkua alla olevaan numerooon:

Osallistujatunnus: 280037

Vuoden 2017 julkaisut ja tiedotteet

Vuoden 2017 tilinpäätös, hallinnointi- ja palkitsemisselvitys sekä vastuullisuusraportti julkaistaan viikolla 8.

Tokmanni Group Oyj:n vuonna 2017 julkaisemat pörssi- ja lehdistötiedotteet ovat nähtävissä yhtiön kotisivuilla osoitteessa ir.tokmanni.fi

Lisätietoja antaa:

Tokmanni Group Oyj

Josephine Mickwitz
Head of IR and Communications

puh. +358 400 784 889
sähköposti: josephine.mickwitz@tokmanni.fi

Tokmanni lyhyesti

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppa myymälöiden määrällä ja liikevaihdolla mitattuna. Vuonna 2016 Tokmannin liikevaihto oli 776 miljoonaa euroa ja sillä oli keskimäärin noin 3 200 työntekijää. Tokmanni on Suomen ainoa valtakunnallinen halpakauppa, ja sillä oli eri puolilla Suomea 162 myymälää 31.12.2016.

Jakelu:

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.