Tokmanni Group Oyj: Tokmannin tilinpäätös ja toimintakertomus 2016 julkaistu

Tokmanni Group Oyj         Tilinpäätös ja toimintakertomus               24.2.2017 Klo 11.40

Tokmannin tilinpäätös ja toimintakertomus 2016 julkaistu

Tokmanni Group Oyj:n vuoden 2016 tilinpäätös, toimintakertomus, tilintarkastuskertomus sekä hallinto- ja ohjausjärjestelmää koskeva selvitys sisältäen palkka- ja palkkioselvityksen, on julkaistu yhtiön verkkosivuilla osoitteessa ir.tokmanni.fi.  Lisäksi yhtiö on myös tänään julkaisut yhtiön vuoden 2016 Vastuullisuusraportin ja yhtiöesitteen joka sisältää toimitusjohtajan katsauksen. Kaikki kyseiset dokumentit löytyvät Tokmannin verkkosivuilta osoitteesta ir.tokmanni.fi sekä tämän tiedotteen liitteinä.

TOKMANNI GROUP OYJ

Joséphine Mickwitz
Head of IR and Communications
Tel: 020 728 6535
josephine.mickwitz@tokmanni.fi

Tokmanni lyhyesti
Tokmanni on Suomen suurin halpakauppa myymälöiden määrällä ja liikevaihdolla mitattuna. Vuonna 2016 Tokmannin liikevaihto oli 776 miljoonaa euroa ja sillä oli keskimäärin noin 3 200 työntekijää. Tokmanni on Suomen ainoa valtakunnallinen halpakauppa, ja sillä oli eri puolilla Suomea 162 myymälää 31.12.2016.

Jakelu:

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.